Hvem sælger hvad til hvem?
Forfatteren til bogen "WHO sells WHAT to WHOM?", Lars Walletin, har mere end 50 års erfaring med emballagedesign.

Emballageguruen Lars Wallentin øser af sin uvurderlige viden om emballagedesign i et nyt skrift udgivet i samarbejde med maskinfabrikanten Bobst. Med over 50 års erfaring har Lars Wallentin, om nogen, noget at have sine meninger i. Bogen er bygget op som 28 korte historier med praktiske tips, ny viden og først og fremmest inspiration til, hvordan man laver design der sælger.
 
– Emballagedesign er stadigvæk som Askepot i marketing mixet, når emballagedesignet er i top vil salget automatisk øges, og sammenlignet med reklamekampagner, så er omkostningerne de rene peanuts, siger Lars Wallentin.
 
Bogens viser med en række eksempler, hvordan succesfuldt design virker. Den viser fx at generøsitet er en designkvalitet. Hvis du tilbyder mere end kunden forventer, og tydeligt demonstrerer dette med din emballage, vil det påvirke dit brand positivt.
 
Lars Wallentin begyndte hos Nestlé i 1964 og i over 40 år var han ansvarlig for deres emballagedesign. Han er født i Sverige og uddannet fra Det Grafiske Institut i Stockholm. Han har været ansvarlig for produkter som Nescafé, Maggi, Buitoni og KitKat.
 
Bogen hedder ” WHO sells WHAT to WHOM” og er på 120 sider i et state-of-the-art-design. Den koster €25 og kan bestilles direkte på forfatterens hjemmeside www.packagingsense.com.


SØREN WINSLØW

Editor & Ad Sales Denmark
SØREN WINSLØW
soren@packnews.com

Publiceret: 2017-06-12

TAGS (Bemærk! Klik på en tag for at få flere artikler frem inden for området!)

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.


FØLG OS PÅ TWITTER
BO WALLTEG HAR ORDET
BO WALLTEG HAR ORDET
KALENDER
KALENDER
Find de vigtigste messer og begivenheder i emballagebranchen!
FØLG OS PÅ FACEBOOK
 
RPC