Forbrugerne værdsætter emballage, der er let at åbne

Orbit låget fra Crown Food Europe, der er let at åbne, vinder frem på det europæiske marked.
 
Låget består af to dele. Centerdelen suges fast til glasset med vakuum og yderringen skrues på plads. Og det er den ring, der er ganske let at åbne og lukke for forbrugerne. Ifølge Crown er låget 60-70 procent lettere at åbne end alternative låg.

 
Herhjemme har låget også været brugt gennem et stykke tid, blandt andet på Den Gamle Fabriks marmelade. Og i Spanien benytter Gutarra låget på deres Tus Primeros produktlinjer deres produktlinjer.
 
Ifølge en undersøgelse foretaget af Shiffield Hallam University er 55 procent af forbrugerne villige til at skifte varemærke, hvis emballagen er let at åbne. Og de er endda også villige til at betale lidt ekstra for varen.
 
Lågene fås i tre størrelser, 63, 70 og 82 mm


LIS LYKKE

Editor & Ad Sales Denmark
LIS LYKKE
lis@packnews.com

Publiceret: 2017-06-06

TAGS (Bemærk! Klik på en tag for at få flere artikler frem inden for området!)
emballage Emballageteknologi fødevareemballage Glasemballage

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.


FØLG OS PÅ TWITTER
BO WALLTEG HAR ORDET
BO WALLTEG HAR ORDET
KALENDER
KALENDER
Find de vigtigste messer og begivenheder i emballagebranchen!
FØLG OS PÅ FACEBOOK
 
RPC